فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت و اقتصاد
شناسنامه نشریه

 

صاحب امتیاز و مدیرمسئول

جواد دلجوی شهیر

 سردبیر

شعیب رستمی 

ش.پ انتشار: 80441

2588-624x :شاپا

هیئت تحریریه
 

جواد دلجوی شهیر

عامر دهقان نجم آبادی 

شعیب رستمی

سمیه شاه حسینی

نرگس صالح نیا

اسماعیل فدائی

حسین کاظمی

محمود مرادی

پریسا مهاجری

سیدرضا میرعسکری

ناصر نصیری

هدی همتی

پایگاه های علمی نمایه کننده

اولین مجله علمی - تخصصی نمایه شده در SID در حوزه مدیریت و اقتصاد

با صاحب امتیازی حقیقی

فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات نوین کاربردی در مدیریت و اقتصاد با پروانه انتشار رسمی به شماره 80441 در آبان ماه 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران در زمینه های مدیریت، حسابداری، مالی و اقتصاد از سراسر کشور می­ نماید. مؤلفان محترم قبل از ارسال مقاله، راهنمای نویسندگان را به دقت مطالعه و سپس از طریق پنل کاربری اقدام به ارسال مقاله فرمائید. مقالات مروری و ترویجی در صورتی که حاوی پیام علمی جدید باشند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رسالت این فصلنامه، تمرکز بر انتشار مقالات کاربردی و نوین، داوری صحیح و علمی مقالات، تأکید بر ویراستاری علمی و ادبی مقالات پذیرفته شده، عدم توجه به انتشار کمّی مقالات و تمرکز بر کیفیت مقالات و نهایتاً نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در پایگاه های علمی معتبر کشور می باشد *

متن کامل مقالات فصلنامه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran) و مرجع دانش (Civilica) نمایه می گردد.


1396,10,10

شماره جاری: دوره 1، شماره 3، پاییز 1397

 صفحه آغازین

-------------------------------------------------------------------

1- تأثير بازاريابي سبز بر شهرت شركت براساس مسئوليت اجتماعي و تصوير محصول شركت

صفحه 18-7

جواد دلجوی شهیر، سيمين سيفي زاده، رقيه غلامي مبارك آبادي

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

2- بررسی تأثیر ادراکات و رضایت استفاده ­کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی بر وفاداری آنان (مورد مطالعه: منطقه 11 تهران)

صفحه 32-19

حبیب اله دانایی، فاطمه قاسمی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

3- مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)و  عملکرد آن: چالش­ها و راهکارها

صفحه 50-33

نبی اله محمدی، صابر عزیزی، محمدرضا رجبی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

4- تأثیر توانایی مدیریت بر مدیریت سود واقعی و مدیریت ریسک یکپارچه شرکت­ها

صفحه 68-51

حسین کاظمی، امید مهری نمک آورانی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

5- بررسی رابطه بازاریابی اخلاقی با میزان فروش (مورد مطالعه: شرکت­های شیر پگاه اصفهان و  بازار گستر پگاه منطقه چهار)

صفحه 82-69

مهدی نصر اصفهانی، غزاله جهانگیرمقدم

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

6- عدم تقارن اطلاعاتی و تأثیرات آن بر بازار سرمایه

صفحه 96-83

رضا پیرایش، سعید مظفری

اصل مقاله


1397,10,15